Friday, April 16, 2010

kerinduan tanda cinta...



kerinduan hati~~
Diri ini tidak tahu apa yang dirasa.Rindu?Sedih?Perit?ehmm...mungkin apa yg diri ini sudah lakukan adalah salah...tapi apa salahnya cinta..aku yakin apa yang aku rasa adalah cinta,kasih kepada insan lain yang jauh lebih hebat dan banyak daripada aku menyayangi diriku sendiri..wujud satu persoalan yg aku pikirkan....adakah dia juga rasa apa yang aku rasa?mungkin tidak...tapi aku rasa lebih bagus jika dia tidak terlalu mengingati atau mencintai aku..kerna aku tidak mahu dia merasa keperitan yang aku rasa..Jauh dari dirinya...kadang kala tika aku dekat dengannya..tak mampu pula tuk aku katakan yang aku sayang padanya..aku jual mahal,egoku setinggi gunung..namun aku tetap cemburu bila dia gembira dengan org lain,dan bukannya aku..aku patut gembira atas kegembiraannya,bukan sebaliknya!ah, aku sedih jika aku lihat dia tidak bermaya..xgembira..kerna ku tahu dia umpama anak kecil yang mahu dimanja,yang hidupnya penuh warna warni kegembiraan dan keriangan..sesekali teringat kucupan hangatnya...pelukannya...yg membuat aku tidak keruan..ingin saja aku teriak memanggil namanya...dan katakan betapa aku sayang padamu..namun ku tahu,realiti itu jauh..mampukah aku bertahan dengan cebisan kenangan ini??

No comments:

Post a Comment