Thursday, April 21, 2011

adam arif....a promotion...kih3

ADAMAYA...kah3...

hehe....sapa dak kat atas nie????
eden pun x tau....kah3...

pOst kali nie nak men ngan word banyak2 shape....haha(Macam org jakun)

RUPANYA BOLEH TUKAR2 FONT......WAAAA!!(muka terkejut beruk)

hehe...ni la kes blogger noob...mana la tau mende2 moden nie...

Jadi al-kisahnya minggu nie....adalah minggu stdy week...so seperti biasa...aku menggunakan masa dengan sepenuh hati untuk =
makan,tidow,men game,tgk movie(sambil wat muka x bersalah)....hehehe

30hb nie ada pertandingan boria kat peneng...so dengan tungkus lumusnya....traning bagai nak rak...walaupun...stdy tah kemana( kenkadang aku tertanya sendiri,aku masuk unimap nie nak stdy ka nak wat apa..)....anyway...

BANDUNG!!!!!!!

yeaahhhh!!!(sambil lompat2 gaya kingkong atas kerusi)......berita gembiraaa!!!.....dalam 27hb 6 nie dapat pi bandung...ade lawatan budaya kat sana....maybe pi dalam 2 universiti di bandung....yess...dapat pi indon...( motip???nak cari cinta laura idaman hati).....tapi kene tanya abah dulu...sob3~~

oke...sampai sini ja....ade budak x puas hati sebelah aku( sebab blog dia sangat bosan...kah3)~~~(tetibe poyo...macam la blog aku best sangat....kah3>>gelak sedapkan hati)....

AKHIR KATA, saya....MoHd SahRel Bin MoHd AroF....ingin memohon maaf kepada mak,ayah, atuk, nenek, pakcik makcik, jiran, kawan2, pensyarah yg selalu aku x pi kelas,makcik jual karipap...makcik nasi lemak...siti nurhaliza....kawan2 aku yg selalu sakit hati kat aku....dan semua warganegara malaysia dan indonesia....sekiranya saya ada melakukan kesalahan...nak mohon berkat sebelum jawab pereksa...sayang korang semua...

nota kaki : ensem x mamat kat atas tue...sapa nak nombor sila kontek saya...(adam jgn...hehe)....agen mencari jodoh..






No comments:

Post a Comment