Saturday, December 14, 2013

red roses



cause its you and me,
and all of the people
with nothing to do, nothing to prove.
cause its you and me,
and all of the people
cause i don't know why,
i cant keep my eyes of you.



kita gaduh. kita suka. tapi kita tetap kita.
dulu satu.selamanya satu.
ego.hati.mungkin tak sama level.
tapi aku tetap aku.dan kamu tetap dirimu.
jangan pernah berubah, kerana kita sempurna dimataku.
walau patah itu tetap ada, khilaf itu satu madah dijalan kita.
namun kita adalah kita.
bukan mereka.
maaf kita sama kita.madah kita untuk kita.
cuba.fahami.eksperimentasi
kalau ilusi bahagia sentiasa satu realiti
mungkin bahagialah muka bumi.
tapi realiti tetap realiti.
emosi ganggu hati, pujuk sendiri.
bukan aku nak tabur janji, sumpah atas langit yang aku bukan begitu
tapi sayang aku tetap untuk kita.
selamanya.

nota kaki : having a rough weeks. looking back its just gonna be a past. post reminder for future me.

No comments:

Post a Comment