Monday, July 11, 2011

disaat ayam jantan ber"kokok"..



seyes...statement kat atas tu x menipu..aku post mende ni disaat seekor ayam jantan tgh berkokok sebelah aku..(wat sakit telinga je..)..kul 2.32 pagi..



kat atas tue aku upload gambar masa konsert simponi kasih....tahun ni punya..lepas balik dari bandung terus join konsert....it was fun!!!yeahhh..



seyesly sekarang aku duk kat kg mengabiskan cuti (dan juga beras..) dalam usaha menggemukkan badan..(cadang2 nak naik lagi 5 kg..hehehe..)..


yang paling best bila aku balik dari kampung tuk tranig pi bandung...ade org kata..

si a : eh sahrel..ko da nampak berisi sikit la...
si b: a'ah ...ko dah makin gemuk.
aku: ala..bese je..(tgh sembunyikan perot da nek boncet)....ok ape gemok sikit..xde la kurus sangat cam dulu..(masih bangga org puji gemok..)


so..selepas ni aku akan berazam menggemukkan agi diri..hahaa...sapa sokong sila like..kih3..


baru 2 hari lepas..aku dapat sepupu baru..lelaki..nama pun x letak lagi..anak pakcik aku...rumah da tambah lagi sorang budak kecik..(teringin lak nak ade anak sendiri..naluri ke"bapak"an membuak2..hehehe)..tapi bab kata cik koda..."cik abang oi..kita nak bagi mkn anak kita apa???ari ni side mirror,esok tayar..lusa enjin???"..lalu dgn pantas membatalkan niat..hehe


lastly..aku nak cakap..aku rindu kat kawan2~~~waaa.....walaupun korang kadang2 tue bangsat gak perangai..ade yg mental breakdown,ada mental putus..ade yg jiwang karat, dan macam2 kerenah..tapi aku rindu korang..haha( ingat daku dalam doamu..hehe)


dah la..tulis panjang2 kang bosan lak korang bace...bubbye sume...muah2~


nota kaki : realiti,fantasi, mimpi dan facebook...mana korang nak??hehe



No comments:

Post a Comment