Thursday, May 12, 2011

idola..

awal + arel = AWAL AREL!!!


HAI SEMUA!!!

akhirnya,gambar nie diupload jugak....hehe...untuk tatapan pembaca blog aku yang hampir setengah juta nie...(kononnye~)....awal nie dah menjadi idola aku sejak beberapa menjak ni..sebab dia stylo(aku bukan gay ok!!)...tah...dari segi lakonan..aku dapati dia seorang yang berbakat..dan yang paling penting...kalo dia mengacara..pehhhh!!!meletop2 beb...(awal kalo baca ni...aku memang tengah bodek ko..hahaha)...

pengalaman menyertai game show???peh..memang bes..(dapat tgk macam mana rakaman dibuat oleh rtm,dan dapat jumpe awal!!!waaa..heaven!!!)

antara game2 dia..men pindahkan belot(licin oo..!!!), canting batik( batik aku la yang paling cam budak2..agak2 jual 2 juta laku x???), ukir kayu (hampeh tol..ingat budak engineering reti ke ukir2 ni??)dan macam2 lagi la...bes gak dapat pi langkawi for the first time..(xcakap kat sapa2 sebab malu..hehe)..

tu je la yang aku nak gtau wat masa nie...pe2 nanti ak update agi...bye



nota kaki : mungkin "away" wat masa yang lama...balik umah...dalam 4 bulan..bulan 9 baru masuk semula unimap...ehmm..kalo sempat aku update..hehe

No comments:

Post a Comment