Saturday, August 14, 2010

coretan..





"setiap perkara datangnya bersyarat,setiap perkara ade risikonya"...

teringat kembali satu baris kata dari dekon...
aku kejar apa yang aku mahu..
tapi kadang kala rasa tak berbaloi...
bagai menyusur sungai mengikut arus...
aku terus bertahan..
tapi sampai bila?
terus terang..
jujur..
tak mungkin diterima..
apa lagi yang sudah terang perkaranya..
dicerita tambah mual..
busuk..
ingin saja aku sepak jauh-jauh..
takut muncul..
tapi kalau hilang susah nanti..
hati sayang kata tunggu,mesra jadi satu..
maksud?hampa.maknanya aku hanya perlu terus di sisi?
ya..pasti aku akan teruskan..
pahit dah lama aku kebah.sukar dah lama aku redah..
nanti mungkin aku tanya,kenapa?sebab?
aku kata,hidup ini sudah susah,jangan susahkan lagi hidup ni..
jadi,buat la ringkas-ringkas.abaikan yang berat..
BOLEH???

No comments:

Post a Comment