Saturday, July 24, 2010

C.I.N.T.A






Cinta itu abstrak..cnta itu subjektif...setiap orang mempunyai pendapat berbesa tentang cinta.Tak perlu aku jadi hipokrit kerana cinta.Cinta mendatangkan rindu. Rindu pula satu anugerah.Cinta pula perlu pengorbanan.Salahkah aku tatkala mencintai orang yang tidak harus dicintai.Bagiku,cinta buat masa ini adalah perasaan suka.Suka tatkala bersama..Suka walau cuma 1 sms dibalas dengan kata2 hai..perasaannya sukar diberitahu..sukar difahami..kadang kala aku sendiri keliru..

Mungkin aku masih belum mengerti...tapi yang aku tahu..ak hanya mahu dia mengetahui..biar apa pun..mungkin dia tidak merasa..mungkin...segalanya mungkin..namun disaat aku dihanyut perasaan ini..aku bahagia..Biar cuma aku yang merasa..kadang kala ingin aku teriak pada dunia..tapi...

Padamu kuharap...kau hadir dalam hatiku..kiranya kau tahu betapa ku cinta padamu...setiap masa..seolah ada di sisi..kasih padamu..xkan pernah padam...Kiranya hanya engkau di hati..jiwaku ini kosong tampa pelukanmu..oh belaianmu...kasih..

Tapi yang penting lagu adamaya tue ingatkan ak pada kau..
semenjak kau hadir dlm hidupku,tiada lagi keresahan,enkau mengetuk pintu hatiku..kau yg bernama cinta...kau yg memberi rasa..kau yang ilham kan bahagia..hingga aku terasa..indah.

Bahagialah kau..dimana saja kau berada...walau kita jauh.kau tetap di hati...

No comments:

Post a Comment